دکتر الناز سلطان مرادی » تزریقات زیبایی » تزریق بوتاکس زیر بغل؛ موثر ترین روش برای درمان تعریق
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

تزریق بوتاکس زیر بغل؛ موثر ترین روش برای درمان تعریق

همان طور که ممکن است همه شما بدانید تزریق بوتاکس یکی از موثر ترین روش های جوانسازی پوست است که در چندسال گذشته به دلیل تاثیر زیادی که دارد، محبوبیت بسیاری در بین عموم مردم یافته است.
ممکن است شنیده باشید که تزریق بوتاکس زیر بغل در درمان و کنترل تعریق می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد.
تعریق بیش از حد می تواند برای افراد بسیار مشکل ساز باشد و باعث خیس شدن لباس شود. در واقع خیس شدن لباس بر اثر تعریق می تواند بسیار جلوه ای نا مطلوب داشته باشد و موجب خجالت فرد شود. با تزریق بوتاکس به ناحیه زیر بغل ها می توان از تعریق بیش از حد جلوگیری کرد و در واقع آن را درمان کرد.
ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در خصوص درمان تعریق با تزریق بوتاکس و نحوه انجام این کار، اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

تزریق-بوتاکس-زیر-بغل

 بوتاکس چیست و در درمان تعریق چه تاثیری دارد؟

طبق تحقیقات و آزمایش های صورت گرفته توسط محققان گفته می شود که تزریق بوتاکس  علاوه بر اینکه می تواند در رفع چین و چروک و جوانسازی پوست موثر باشد، برای درمان تعریق نیز بسیار کمک کننده است. این روش درمانی اغلب برای کسانی کاربرد دارد که با روش های دیگر موفق به درمان و کنترل تعریق خود نشده اند.

این روش درمانی برای کنترل و درمان تعریق یک روش تایید شده توسط سازمان جهانی غذا و دارو می باشد و هیچگونه خطری را برای افراد به همراه ندارد.

اگر بخواهیم به طور دقیق تر بگوییم در واقع وجود یک ماده شیمیایی در بدن همه ما موجب تحریک غدد تعریق می شود. ماده بوتاکس می تواند این ماده شیمیایی را که موجب تعریق می شود را مسدود کند و تعریق را کاهش دهد.

لازم است بدانید که ماده بوتاکس در واقع نوعی سم است که با نام بوتولینیوم شناخته می شود. این ماده از نوعی باکتری تولید شده و می تواند بر سیستم عصبی و تغییر عملکرد آنها تاثیر گذار باشد. در حقیقت  ماده بوتاکس به تغییر عملکرد انتقال دهنده های عصبی می پردازد.

 نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل 

برای تزریق بوتاکس بغل جهت کاهش تعریق و کنترل آن لازم است که که در ابتدا به یک پزشک مراجعه کنید و با پزشک خود در این باره مشورت کنید و از انجام این روش اطمینان حاصل نمایید.

تزریق بوتاکس به دلیل اینکه با انتقال دهنده های عصبی در ارتباط است روشی بسیار حساس است و میزان موفقیت آمیز بودن این روش و یافتن نتیجه مطلوب به میزان توانایی و تخصص پزشک بستگی دارد.

برای تزریق بوتاکس در زیر بغل  در وهله اول برای کاهش درد پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند و پس از آن ماده بوتاکس را در ناحیه مورد نظر تزریق می کند.

تزریق بوتاکس در هر ناحیه تنها نیازمند 10 الی 30 دقیقه زمان است و مدت زمان کمی به طول می انجامد. اما باید در نظر گرفت که این مدت زمان به نسبت گستردگی ناحیه متغیر است.

استفاده از بی حسی موضعی در تزریق بوتاکس می تواند علاوه بر کاهش درد، در کاهش تورم و کبودی در نواحی حساس نیز بسیار موثر است.

نحوه-تزریق-بوتاکس-زیر-بغل

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

قیمت تزریق بوتاکس زیر بغل 

قیمت  تزریق بوتاکس به زیر بغل جهت درمان تعریق به فاکتور ها و عوامل مختلفی بستگی دارد  و این هزینه بسته به نوع و برند بوتاکس استفاده شده، میزان استفاده از بوتاکس، ناحیه ای که بوتاکس انجام می شود و دستمزد پزشک دارای هزینه های گوناگونی است.

برای مطلع شدن از هزینه تزریق بوتاکس می توانید پس از مراجعه به پزشک و گذراندن جلسه مشاوره از هزینه این روش درمانی اطلاع پیدا کنید.

مزایا تزریق بوتاکس به زیر بغل 

از مزایای اصلی این روش می توان گفت که این روش علاوه بر جوانسازی پوست و رفع چین و چروک خاصیت درمانی دارد و در کنترل تعریق بسیار موثر است.

از دیگر مزایای تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • غیر تهاجمی است و اگر توسط بهترین دکتر پوست و مو زیبایی انجام شود با کمترین عوارض همراه است.
  • اثر بخشی بالا و طولانی مدت تزریق بوتاکس از دیگر مزایای این روش است و می توان گفت که پس از تزریق بوتاکس تا مدت زمان طولانی باقی می ماند.
  • از مزایای دیگر این روش بدون درد بدون آن است و در هنگام تزریق آن فرد هیچگوهنه احساس دردی ندارد.

معایب تزریق بوتاکس

این روش درمانی می تواند با برخی عوارض و معایب نیز همراه باشد که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

  • ضعف عضلانی
  • سرگیجه
  • درد در نواحی تزریق شده
  • گران بودن
  • مناسب نبودن برای درمان تعریق در تمامی نواحی بدن

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس

پس از تزریق بوتاکس باید به انجام برخی مراقبت ها بپردازید و از انجام برخی فعالیت ها اجتناب کنید.

  • پس از تزریق بوتاکس تا چند ساعت پس از آن از گرفتن دوش آب گرم پرهیز کنید.
  • از انجام فعالیت های سنگین و ورزش سنگین خودداری نمایید.

 

برچسب ها:

آخرین دیدگاه‌ها

    پرسش و پاسخ تکمیلی

    سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

    0 دیدگاه
    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس سریع