دکتر الناز سلطان مرادی » جوانسازی پوست » جوانسازی صورت با تزریق فیلر
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

جوانسازی صورت با تزریق فیلر

یکی از بخش های مهم و قابل توجه در زیبایی هر شخص پوست او می باشد. البته باید گفت که بیشتر این زیبایی خلاصه شده در صورت افراد که اساسی ترین نقش را ایفا می کند.

داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک زیبایی چهره را چندین برابر می کند. اخیرا برای بازگشت جوانی و خلاص شدن از چین و چروک تزریقات زیبایی در کلینیک ها توسط پزشک زیبایی و متخصص پوست انجام می شود.

از عوامل تاثیر گذار در چین و چروک: بالا رفتن سن، تغذیه نامناسب، علل محیطی، بیماری، استراحت و خواب کم را می توان اشاره نمود. اما امروزه تزریق ژل، تزریق فیلر، تزرِیق بوتاکس به کاهش این خط و خطوط کمک می کنند.

یکی از ساده ترین و اثرگذارترین راهکار، تزریق ژل می باشد که کاربردهای دیگری نیز دارد. ژل جهت فرم دهی در صورت و گونه ها نیز به کار می رود. در صورتی که خواهان دانستن اطلاعات جامع و شامل در این زمینه هستید، ما را با ادامه مطلب همراهی بفرمایید…

جوانسازی صورت با تزریق فیلر

ژل یا فیلر چگونه در جهت جوانسازی پوست صورت کمک می نماید؟

اگر برای تزریق ژل یا فیلر می خواهید اقدام نمایید بهتراست ابتدا به پزشک پوست خوب مراجعه نمایید و از او مشورت بخواهید. در جلسه مشاوره پزشک سوابق پزشکی و درمانی را جویا می شود و در مورد حساسیت به مواد خاص از شما پرس و جو می کند. پزشک همچنین از شما در مورد انتظارات خود نسبت به ژل، نواحی مد نظر و مقدار تزریقی سوال خواهد پرسید. هرچقدر این پروسه توسط یک پزشک حاذق و باتجربه صورت گیرد، نتیجه زودتر برای کاربر ملموس تر خواهد بود.

در جلسه تزریق ژل به صورت، ابتدا موضع بی حس می شود سپس نواحی که باید ژل در آن تزریق گردد، کاملا استریل و ضدعفونی خواهد شد بعد از آن  ژل آماده شده در قسمت مناسب مانند گونه و خط خنده و یا دیگر نقاط در دو سمت صورت به یکسان تزریق می شود. بلافاصله بعد از تزریق پزشک موضع را ماساژ می دهد تا ناهمواری ایجاد نشود. می توان بعد از تزریق از کمپرس یخ برای التیام درد استفاده نمود. اگر پزشک پوست صلاح بداند مقداری دارو برای روند بهبودی تجویز می کند.

ژل و یا فیلر چیست؟

فیلر یا ژل نوعی پرکننده های پوستی است که از ترکیبات مختلفی تشکیل شده که انتقال این مواد به زیر پوست توسط سوزن و با تزریق انجام می گیرد. با انتقال این مواد به زیر پوست موجب افزایش حجم ناحیه خواهد شد و چین و چروک و پیری را برطرف می کند. این پروسه به کلاژن سازی کمک نموده و شادابی را به پوست باز می گرداند. باید بگوییم که فیلرها از جنس های مختلفی ساخته شده است که هرکدام خواص متفاوتی دارد و برای بخش های متفاوتی استفاده می شود.

فیلرها و ژل ها از سریع ترین و امن ترین روش ها برای جوانسازی پوست به حساب می آیند که می توانند جذابیت را برای متقاضی به ارمغان بیاورند. برای کیفیت این ژل ها مواد مختلفی در تکامل است که روز به روز در حال تغییر است. مواد ژل و فیلرها را از بدن انسان و دیگر جانداران می گیرند و در بخش های مختلفی از صورت افراد همچون خط اخم، خط خنده، گونه، فک و … به صورت سرپایی تزریق می کنند. تزریق فیلر چهره فرد را تغییر می دهد و اعتماد به نفس و زیبایی را برای فرد به ارمغان می آورد.

بهتر است که تزریق فیلر و یا ژل توسط یک پزشک پوست خبره و باتجربه صورت گیرد تا مشکلاتی را به بار نیاورد و سلامتی فرد به خطر نیفتد.

تزریق ژل بیشتر برای پر نمودن بخش هایی از صورت که نیاز به حجم دارد، صورت می گیرد که جوانسازی را نیز به همراه بیاورد.

ژل هایی که امروزه استفاده می شوند ازجنس هیالورونیک اسید است که به صورت طبیعی در بدن تولید شده و واکنش آلرژیکی به همراه نمی آورد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر به صورت

از مصرف غذاهای تند تا 48 ساعت اجتناب شود.

خوردن چای و قهوه تا دو روز ممنوع است.

از استعمال دخانیات تا 48 ساعت خودداری شود، چرا که باعث تورم و تحریک پوست صورت می شود.

باید به پزشکی مراجعه شود که سابقه زیبایی و آموزشی کافی در زمینه تزریق ژل و فیلر ا داشته باشد، در صورتی که دستیار پزشک خواهان انجام این پروسه است باید تحت نظارت کامل پزشک متخصص پوست صورت گیرد.

نتایج فیلرها چه مقدار است؟

هرچه تراکم محصول بیشتر باشد و عمیق تر تزریق صورت گیرد، دوام و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. البته باید بگوییم که این یک قانون همیشگی نمی باشد. جهت تثبیت باید عمل را تکرار نمود. برای اینکه به نتایج مطلوب زودتر رسید، باید روش ها و مقدار ژل ها را تغییر داد.

اسید هیالورونیک یک گزینه موقتی می باشد که اغلب افرادی که برای اولین بار جهت رفع چین و چروک از آن استفاده می کنند. مدت ماندگاری آن از شش ماه تا یک سال و نیم می باشد که اگر مراقبت های بعد از تزریق را به خوبی رعایت کنند بیشتر نیز خواهد شد.

اگر فیلر را به گونه تزریق کنید دوام بیشتری نسبت به فیلر چین های لبخند دارند و دیرتر از بین می روند.

باتشکر مدیریت سایت الناز سلطان مرادی بهترین دکتر پوست در ابهر

برچسب ها:

آخرین دیدگاه‌ها

    پرسش و پاسخ تکمیلی

    سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

    0 دیدگاه
    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس سریع