مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

تزریق ژل خط خنده

بهترین ژل خط خنده کدام است؟

آیا تزریق ژل خط خنده دارای عوارض است؟

آیا تزریق ژل برای خط خنده خوبه؟

ماندگاری ژل خط خنده چقدر می باشد؟

در این مقاله سعی نموده ایم که به پاسخ تمام پرسش های مطرح شده بپردازیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید. پس ما را با ادامه مطلب همراهی کنید…

یکی از حالاتی که چهره ای انسان را شاداب و جذاب می کند لبخند زدن و خندیدن می باشد. باور کردن این جمله شاید سخت باشد که همین لبخند و خندیدن به مرور چین و چروک را برای فرد ایجاد می کند و تهدیدی جدیدی برای فرد به شمار خواهد آمد. خط لبخند خطی می باشد که از گوشه ای دهان تا بینی کشیده شده است که فقط با لبخند زدن ایجاد نمی شود و عوامل زیادی در این زمینه نقش دارد که می توان به استعمال دخانیات ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، وضعیت بدن در حین خوابیدن و … اشاره نمود. اما یکی از روش های خوب برای از بین بردن چروک اطراف و عمیق لب تزریق ژل است که کمک شایانی در جوانسازی پوست نیز می نماید.

تزریق ژل خط خنده

ژل خط خنده چیست؟

چین و چروک  با افزایش سن برجسته تر و ظاهرتر می شود. در نتیجه تزریق ژل پروسه ای سنگینی نیست و این عمل بین 15 تا 60 دقیقه طول می کشد. البته صحبت با دکتر پوست در اولویت باید باشد و تزریق باید با مشاوره پزشک باید صورت بگیرد. پزشک قبل از تزریق اطراف لب را استریل می کند و تا متقاضی از کمترین درد و ناراحتی احساس نماید. بعد از آن با کمک سوزن های باریک و نازک را در محل مناسب تزریق می کند و نتیجه بلافاصله قابل ملاحظه خواهد بود.

شایان ذکر است که بگوییم اغلب پزشکان پوست ازژل های با برند هیالورونیک اسید استفاده می کنند.

چرا خط خنده ایجاد می شود؟

  • قرار گیری در معرض نورخورشید
  • وضعیت بدن در حین خوابیدن
  • حرکات دینامیک صورت
  • فرآیند پیری
  • استعمال دخانیات

در جوانی بافت ها در حجم دهنده ای گونه در زیر چشم ها وجود دارند اما در روند پیری این بافت به سمت پایین حرکت می کند و توده عضلانی و کاهش حالت ارتجاعی پوست را از دست می دهد که تاثیراتش بسیار نامطلوب می باشد و چین و چروک عمیق بینی و لب را ایجاد می کند و باعث شل و افتادگی گوشه های لب خواهد شد و ظاهر فرد را خسته و کسل نشان می دهد.

 

از هیالورونیک اسید برای چه موادی استفاده می کنند؟

  • تزریق خط خنده
  • گذاشتن گونه
  • تزریق ژل لب
  • اصلاح فرم لب
  • و…

کاندیدی تزریق ژل خط خنده چه کسی می باشد؟

  • افراد بزرگسالی که چین و چروک در چهره ای آنان ظاهر شده است .
  • افراد ریز جثه که صورتی لاغر دارند.
  • اشخاصی که به دلیل وراثت و ژنتیک صورتی بدون خط لبخند دارند.

مدت ماندگاری تزریق ژل خط خنده

 چین نازولبیال با تزریق ژل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. ژل چند نوع دائمی و موقت و نیمه دائمی می باشد. از پرکاربردترین ژل ها موقتی است که به راحتی قابل تخلیه می باشد اما ژل های دائمی با جراحی  فقط قابل تخلیه خواهد بود.

مدت ماندگاری ژل ها با هم متفاوت است و به مدت زمان و حجمی که زیر پوست ایجاد می شود متفاوت خواهد بود.

عوارض جانبی ژل خط خنده

ممکن است پس از تزریق موضع مقداری قرمز، متورم و حساس شود که جای نگرانی ندارد و این اثرات و عوارض بعد از مدتی از بین می رود یا حتی می توان با لوازم آرایش پنهانش نمود. در اغلب مواقع ممکن است که کبودی مختصری ایجاد شود که بعد از یکی دو روز از بین می رود و فرد نگران نباشد.

اما اگر عوارض جانبی جدی همچون عفونت یا آلرژی های ایجاد شود حتما باید به پزشک پوست مراجعه شود البته رخداد این اتفاقات بسیار نادر است. ژل خط خنده یا هر ژل دیگری می تواند در محل تزریق حرکت کند و موجب برآمدگی در زیر پوست گردد که با ماساژ دادن می توانند برطرف شود و برخی بلافاصله جذب می شود. پزشک پوست توصیه می کند برای کنترل این عارضه متقاضی باید این برآمدگی ها را از ماساژو مالش تا چند روز بعد از تزریق اجتناب کند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل خط خنده

بعد از تزریق ژل خط خنده ممکن است مقداری خونریزی رخ دهد در صورتی این اتفاق بیفتد متقاضی بهتر است که از یخ یا کمپرس سرد در موضع استفاده نماید این عارضه شامل ژل لب نیز است که به کنترل کبودی و تورم کمک شایانی می کند.

تزریق خط خنده چون با تورم و کبودی همراه می باشد متقاضی 24 تا 48 ساعت اولیه نباید رو به صورت و پهلوها بخوابد و برای کاهش سریع تورم برای کمپرس یخ همچنان استفاده کند.

حدود 2 الی 3 هفته طول می کشد تا نتیجه نهایی را روی صورت ملاحظه نمایید پس تا نتیجه نهایی متقاضی باید صبور و شکیبا باشد.

اگرتزریق ژل لب نموده اید از نوشیدن مایعات بین 24 تا 48 ساعت اولیه اجتناب نمایید و نگذارید آب داغ با لب هایتان برسد.

پروسه خط لبخند می تواند مزایای زیادی را برای مدت طولانی برای یک فراد به همراه داشته باشد و لبخندی زیبای و کامل را برای فرد به ارمغان بیاورد.

هزینه تزریق ژل خط خنده

قیمت ژل خط خنده بسته به نوع و برند محصول استفاده شده و میزان ژل مصرفی دارد که جهت دستیابی به نتایج مطلوب متغیر می باشد. هزینه شامل حق الزحمه پزشک پوست، نوع ژل مورد استفاده ، میزان و مقدار تزریق ناحیه مورد تزریق و موقعیت جغرافیایی مطب می باشد.

نکته: امروزه به دلیل نوسانات قیمت دارو و هزینه تزریق ژل، فرد باید قبل از مراجعه به مطب از منشی و خود دکتر پوست قیمت روز ژل را استعلام بگیرد.

باتشکر مدیریت سایت الناز سلطان مرادی بهترین دکتر پوست در ابهر

برچسب ها:

آخرین دیدگاه‌ها

    پرسش و پاسخ تکمیلی

    سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

    0 دیدگاه
    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس سریع