دکتر الناز سلطان مرادی » تزریقات زیبایی » تزریق ژل بهتر است یا چربی؟
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

در این مقاله سعی نموده ایم به توضیح جامع و مفصل پیرامون تزریق ژل بهتر است یا چربی بپردازیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است که این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید و ما را با ادامه متن همراهی بفرمایید…

برخی از پرسش هایی که برای متقاضیان در این راستا پیش می آید و خواهان دانستن آن هستند این است که …

تزریق چربی یا تزریق ژل به صورت کدام بهتر است؟

تزریق ژل به لب بهتر است یا تزریق چربی؟

ماندگاری تزریق چربی بیشتر است یا تزریق ژل؟

تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل در چیست؟

همگی می دانید که با افزایش سن، پوست دچار تغییر و تحولاتی می شود و کلاژن ، الاستین و هیالورونیک اسید خود را ازدست می دهد و دچار افتادگی و پیری می شود و چروک های عمیقی در سطح پوست ایجاد شده و روند پیری در چهره نمایان می شود که فرد با عارضه چین و چروک مواجه خواهد شد. اگر خواهان برطرف شدن این پروسه در چهره هستید؛ تزریق چربی یا تزریق ژل گزینه بسیار مناسبی و راه حل ایده آلی برای برطرف نمودن این مشکل می باشد.

تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلرروشی کم تهاجمی است که به صورت آماده در بازار موجود می باشد که به دو دسته کلاژن و هیالورونیک اسید تقسیم بندی شده است.

پزشک پوست برای استعمال فقط ناحیه مورد نظر را بی حس می کند سپس بر روی موضع تزریق را اعمال می کند. در اغلب مواقع نوع پرکننده ای را که در این روش انتخاب می کند به گونه ای می باشد که کمترین عوارض را برای متقاضی به همراه می آورد. ژل ها بهترین برند برای فرم دهی و برجسته کردن نواحی لب، خطوط اطراف چشم و گونه می باشد.

تزریق چربی

یکی از پرکننده های مفیدی که از بافت خود بدن برای پر کردن نواحی تحلیل رفته و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد، چربی است که به صورت تزریق محلول در نواحی پهلو، بالای باسن، کنار قوزک پا مورد استفاده قرار می گیرد. باید بگوییم که چربی این نواحی از بهترین چربی ها می باشد و تقریبا ماندگاری بسیار بالایی دارد، در مرحله بعدی اقدام به استخراج چربی توسط کانولا یا سوزن های بسیار ظریف و باریک اقدام به خارج نمودن چربی و تزریق در نواحی همچون: گونه ها، خط خنده، خط اخم، پشت دست ها و دیگر نواحی که دچار فرورفتگی و تحلیل شده است، می نمایند.

کدام بهتر است تزریق چربی یا ژل به صورت؟

تزریق چربی به صورت مقداری بهتر است از تزریق ژل می باشد و جایگاه بالاتری دارد، چرا که فیلرها و ژل ها مواد مصنوعی هستند که گاهی خطر واکنش آلرژیک را به همراه دارند اما تزریق ژل نسبت به تزریق چربی تنها یک فایده دارد آن نتایج سریعی که برای فرد ایجاد می کند.

آیا تزریق چربی کاملا طبیعی قابل محسوس می باشد؟

بخش مهمی که برای کاربران و متقاضیان سوال پیش می آورد این است که نتایج کدامیک به زودی قابل مشاده تر و نتایج آن ملمس تر خواهد بود در اینجا خانم دکتر الناز سلطان مرادی بهترین دکترپوست درزنجان اظهار می کند که نتایج بدست آمده بعد از تزریق چربی به صورت چند هفته بعد که ورم و مقدار کبودی از بین برود قابل مشاهده تر خواهد بود چرا که این ورم و کبودی زیاد نیست و بعد از چند روز کاملا برطرف خواهد شد. اگر متقاضی نسبت به برطرف شدن ورم عجله داشته باشد، دکتر پوست یخ درمانی را توصیه می نماید.

یکی از مزایای تزریق چربی به صورت شاداب تر و توپرتر شدن چهره نسبت به قبل خواهد شد. این پروسه عاملی تاثیرگذار بر زیبایی و جذابیت فرد گذاشته و صورت نسبت به قبل دلنشین تر خواهد شد. علاوه بر آن تزریق چربی پوست صورت را صاف، سفت، یکدست می کند و چین و چروک را می کاهد و افتادگی را برطرف می نماید و به جوانسازی پوست کمک شایانی می کند و در نتیجه پوست صورت شفاف و جوان می شود.

در صورتی که چربی یکنواخت تزریق نگردد، باعث گلوله شدن زیر پوست خواهد شد و اثرات مخربی را در صورت ایجاد می کند. اما باید بگوییم که با پیشرفت علم پزشکی و آمدن تجهیزات مدرن تزریق چربی در جهت ، برجسته نمودن لب ها، گونه ها، لیفت ابروها و رفع چین و چروک ابداع شده و چربی به خوبی جذب صورت می گردد چرا که این چربی از بدن خود شخص اخذ می شود و به راحتی قابل اعمال و در نتیجه انعطاف در زیر پوست صورت خواهد بود.

اغلب متقاضیان خواهان دانستن این موضوع هستند که آیا می توان چربی اضافه را فریز نمود و در پروسه های بعدی ازآن استفاده کرد؟ باید بگوییم که چربی اضافی را می توان فریز و نگهداری کرد تا در عمل های بعدی نیاز به طی کردن لیپوساکشن نباشد.

نتایج تزریق ژل به صورت چگونه اشکار می شود؟

یکی از پروسه های زیبایی که اخیرا رواج بسیاری پیدا نموده است تزریق ژل به صورت است که کاربردهای زیادی در زیبایی صورت دارد. تزریق ژل را می توان در تمام نقاط بدن استفاده کرد اما مهم ترین کاربرد در صورت شامل: گونه ها، پیشانی، لب ها و بینی می باشد. بعد از تزریق برخی عوارض همچون: کبودی، تورم، خون مردگی ایجاد می شود اما چون نتایج آن بعد از چند روز قابل مشاهده است کاربران زیادی را به خود جلب نموده است. اسید هیالورونیک از مهم ترین مواد ژل به شمار می آید که در بین بافت کلاژن و الاستین به خوبی جایگزین می شود و با جذب آب در آن بخش باعث افزایش شادابی و شفافیت پوست خواهد شد و جوانی را برای متقاضی به ارمغان می آورد.

تزریق چربی یا ژل کدام بهتر می باشد؟

افرادی زیادی که قصد انجام تزریق زیبایی را به پوست صورت دارند خواهان دانستن این سوال هستند که تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی و کدامیک بهترین نتیجه با ماندگاری بالا را برای فرد خواهد داد؟

باید بگوییم که هر دو پروسه غیر تهاجمی است و نیاز به بیهوشی ندارد و تنها با بی حسی ناحیه مذکور اقدام به تزریق می شود در تزریق چربی بیمار ابتدا باید چربی رااز بدنش اخذ کنند و سپس تزریق نمایید در حالی که در تزریق ژل این پروسه نیازی ندارد و هیچ گونه دوره نقاهتی را به همراه ندارد. تزریق چربی نسبت به ژل از ماندگاری بیش از 2 سال برخوردار است اما ممکن است که بیمار مقداری واکنش های آلرژیکی به او دست دهد در حالی که در تزریق ژل نسبت به چربی ماندگاری بیش 6 الی 1 سال و قیمتش مقداری کمتر از چربی می باشد.

باتشکر مدیریت سایت الناز سلطان مرادی بهترین دکتر پوست در ابهر

برچسب ها:

آخرین دیدگاه‌ها

    پرسش و پاسخ تکمیلی

    سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

    0 دیدگاه
    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس سریع