دکتر الناز سلطان مرادی » تزریقات زیبایی » تزریق ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

تزریق ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟

لب ها یکی از قسمت های مهم در صورت به شمار می رود و اغلب ایجاد تغییر در آنها و داشتن لب هایی برجسته می تواند در ظاهر فرد بسیار تاثیر گذار باشد.
می توان گفت همواره انسان ها میل به زیبایی و زیبا تر شدن دارند و با پیشرفت علم پزشکی برطرف کردن ایرادت  ظاهری توسط روش های نوین می تواند بسیار کمک کننده باشد.
شاید شما هم دوست داشته باشید که  لب های برجسته و زیبایی داشته باشید اما از تزریق ژل به لب هایتان بترسید.می توان گفت که تزریق ژل لب یکی از روش های نوین است و اغلب می تواند در ظاهر فرد تغییرات بسیاری را به وجود آورد.
ما در این مقاله قصد داریم در خصوص تزریق ژل لب و میزان ماندگاری آن، اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب

همان طور که گفته شد، لب یکی از قسمت های مهم در صورت است و می تواند در ظاهر فرد تاثیر بسیاری داشته باشد. ممکن است افراد بسیاری بر اثر عوامل مختلف دارای لب های کوچک باشند هم چنین نیز اغلب بر اثر افزایش سن، حجم لب بسیاری کم می شود و لب ها کوچک تر نیز می شوند.

به همین منطور نیز اغلب تزریق ژل در موارد ذکر شده می تواند بسیار مفید باشد.

در این روش با تزریق ژل های حجم دهنده به لب، به برجسته شدن لب و حجیم شدن لب ها  پرداخته می شود.

اما لازم به ذکر است که این کار هموراه باید توسط پزشکی با تجربه و متبحر انجام شود؛ زیرا که ممکن است لب ها به صورت متقارن برجسته و بزرگ نشوند که این مسئله می تواند تاثیر منفی بر ظاهر فرد داشته باشد.

لازم است بدانید که برای تزریق ژل به لب از ژل هالورونیک اسید استفاده می شود که این ماده به طور طبیعی لایه های پوست ما وجود دارد و به همین دلیل نیز با افزایش سن این ماده در بدن از دست رفته و فرم لب ها و گونه ها تغییر پیدا می کنند.
تزریق ژل می تواند در برخی نواحی نظیر تزریق ژل چانه، گونه و زیر چشم نیز انجام شود و بسیار مفید و موثر باشد.

نحوه تزریق ژل لب

در وهله اول مهم ترین مسئله ای که در تزریق ژل یا فیلر باید توجه داشت، انتخاب پزشکی با تجربه و متبحر است تا بتواند به صورت متقارن و به میزان لازم ژل را به لب تزریق کند.

هم چنین نیز پزشک باید با ساختار پوست و اجزای صورت آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند به درستی این مواد را لایه های مناسب تزریق کند.

برای تزریق ژل به لب پزشک به ایجاد بی حسی موضعی در ناحیه لب جهت کاهش احساس درد می پردازد.

پس از آن توسط سوزن های مخصوص با زاویه ای درست به میزان لازم، به تزریق ژل هالورونیک  اسید به لایه های پوستی و لب پرداخته می شود.

عوارض تزریق ژل لب

می توان گفت که در تزریق ژل لب همواره اگر از ژلی با کیفیت و انجام شود و این کار توسط پزشکی با تجربه صورت گیرد، می تواند کمترین عوارض را به همراه داشته باشد. اما لازم به ذکر است که تزریق ژل لب ممکن است با برخی عوارض جانبی همراه باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • تورم
  • قرمزی
  • کبودی
  • واکنش های آلرژیک

میزان ماندگاری ژل لب چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت که میزان ماندگاری ژل لب به عوامل مختلفی نظیر میزان ژل تزریق شده، نوع و برند ژل و شرایط بدن فرد بستگی دارد.

اما به طور تقریبی ماندگاری ژل لب بین 6 تا 18 ماه است و پس از آن به طور طبیعی جذب می شود و باید مجدد تمدید شود.

قیمت تزریق ژل لب

تزریق ژل به لب بسته با ژل تزریق شده، نوع و مارک آن، دستمزد پزشک هزینه های گوناگونی دارد. برای اطلاع از هزینه تزریق ژل لب، باید پس از گذراندن جلسه مشاوره با پزشک از قیمت تزریق ژل مطلع شوید.

برچسب ها:

آخرین دیدگاه‌ها

    پرسش و پاسخ تکمیلی

    سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

    0 دیدگاه
    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس سریع