مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

انواع ژل تزریقی لب

بهترین برندهای ژل جهت تزریق در صورت و لب کدام است؟

بهترین نوع یا مارک ژل لب کدام است ؟

آیا ژل لب دارای عوارض جانبی است؟

و…

در این مقاله سعی نموده ایم که به توضیح مفصل و جامع پیرامون انواع ژل تزریقی لب و صورت بپردازیم جهت کسب اطلاعات لازم در این زمینه بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید. پس ما را با ادامه مطلب همراهی بفرمایید…

قطعا در اطراف خود با افرادی مواجه شده اید که دارای لب های نازک و یا دراثرافزایش سن کلاژن و یا الاستین تولیدی درآنان کاهش پیدا نموده است به همین جهت حجم لب هایشان به مرور کم و این عارضه برایشان با مشکل مواجه شده است و در پی راه حلی می باشند. اما چاره چه می باشد و چه باید کرد؟

اخیرا با روش های پر کردن لب همچون تزریق فیلریا تزریق ژل به لب می توان از تکنیک های زیبایی جهت بهبود ساختار ظاهری لب ها استفاده نمود این پروسه در کمترین زمان و با حداقل ترین اتلاف وقت لب را زیبا و طبیعی می کند.

تزریق ژل به لب فرآیند محبوب و پرطرافدارکه زیبایی در بین تمامی افراد شناخته شده است و محبوبیت آن تاجای پیش رفته است که تزریق ژل، تزریق فیلر و تزریق بوتاکس در سرچ گوگل رتبه اول را به خود اختصاص داده است که باعث خرسندی متخصص و دکتر پوست شده است.

انواع ژل تزریقی لب

تزریق ژل لب

تزریق ژل یا تزریق فیلر برای رسیدن به فرم دلخواه لب می باشد. این تکنیک از هیچ گونه عوارض جانبی برخوردار نمی باشد و با بافت لب سازگاری دارد و واکنش ناخوشایندی ایجاد نمی کند.

شایان ذکر است که بگوییم این تکنیک با روش های مختلفی قابل انجام می باشد.

ژل سه دسته است که شامل موقت، دائم و نیمه دائم است.

در این میان ژل های موقت نیاز به استمرار و تزریق مداوم دارد و چون آنزیم بدن ، اثر خود را در زمان کوتاهی از دست می دهد از این رو تزریق باید هر چند وقت یکبار تکرار شود. ژل های نیمه موقت هم روند کندی در تجزیه دارد و و ماندگار نیست اما ژل های دائم با جراحی می توان آن را تخلیه نمود و اثرش دائمی می باشد.

 ژل های اسید هیالورونیک یکی از رایج ترین ژل های مورد است طی سال های اخیر می باشد که در محصولاتی مانند مرطوب کننده ها ، سرم های و جوان کننده های پوست ماده ای برای حفظ رطوبت پوست مورد استفاده می باشد.

ماندگاری این ژل تقریبا بین 6 الی 18  ماه متغیر خواهد بود بعد از آن نیاز به تمدید پیدا خواهد نمود. یکی از فواید استفاده از ژل هیالورونیک اسید، نوعی آنزیم برای بازگشت به حالت اولیه فرم لب هاست. بنابراین اگر متقاضی پشیمان شد امکان بازگشت بدون هیچ گونه عوارض وجود خواهد داشت.

بهترین برندهای تزریق ژل لب

در این بخش به معرفی چند برند تولید کننده ژل لب خواهیم پرداخت که از جمله:

  • ژل لب ژوویدرم: ژوویدرم برای جوانسازی استفاده می شود که ساخت کشور فرانسه است. تاییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و آمریکا FDA است که برای از بین بردن چین و چروک عمیق یا سطحی صورت استفاده می شود. اما یکی از کاربردهای آن برای حجم دهی لب ها است. مزیتش کیفیت بالا، معتبرو بی عوارض بودن آن می باشد.
  • ژل لب تئوسیال: این ژل منشاء غیر حیوانی دارد و جهت درمان چین و چروک عمیق و سطحی و حجم دهی به لب ها طراحی شده که گزینه مناسبی برای پوست های حساس است. اثرش موقت می باشد و 12 ماه ماندگاری دارد.
  • ژل لب رستیلن سیلک: نوعی ژل هیالورونیک است که براساس آن عمل می کند. چین و چروک های عمیق و سطحی در اطراف صورت و لب ها را محو می کند و بافت طبیعی لب ها را تقویت می دهد. ماندگاری این ژل بین 6 الی 12 ماه می باشد.
  • ژل لب بلوترو: تولید کشور آلمان است و برای ازبین بردن چین و چروک سطحی و عمقی صورت به کار گرفته می شود برای حجیم نمودن گونه و لب ها تاثیر بسزایی دارد و چون دارای لیدوکائین است هنگام تزریق درد زیادی را متقاضی متحمل نمی شود. مدت ماندگاری این ژل بین 6 الی 12 ماه است.
  • ژل لب استایلج: این ژل از ترکیب اسید هیالورونیک، ماده آنتی اکسیدان(مانیتول) و نوعی بی حس کننده موضعی تشکیل شده است. ژل استایلج حجم طبیعی در لب را به وجود می آورد و اثرماندگاری بین 6 الی 24 ماه ماندگاری دارد.
  • ژل لب اسکالپترا: ساخت کشور سوئیس است که از یک محرک کلاژن ساز که جهت بازیابی حجم از دست رفته صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل کمک می کند تا ساختار عمیق و زیرین پوست را کاهش داده وماندگاری بیش از 24 ماه دارد.
  • ژل لب کاپتیک: ژل (پرول) یا ژل کاپتیک (نام سابق آن) برای پر نمودن چین و چروک اطراف بینی و دهان استفاده می شود. مدت ماندگاری بین 3 الی 6 ماه می باشد.
  • ژل لب هیلافرم: همانند رستیلن، جهت مشاهده نتایج چند روز زمان می برد. ژل هیلافرم برای بازیابی چین و چروک اطراف بینی و دهان به کار گرفته می شود. مدت ماندگاری تزریق ژل لب بین 6 الی 12 ماه می باشد.
  • ژل لب رادیس: یک ماده پر کننده آرایشی که برای برطرف کردن چین و چروک متوسط و عمیق صورت از این ژل استفاده خواهد شد. مدت ماندگاری تا 24 ماه است.
  • ژل لب پریول : نوعی ژل هیالورونیک است که بین 3 الی 6 ماه ماندگاری دارد و از هیچ گونه عوارضی برخوردار نمی باشد.
  • ژل لب کپتیکو: نوهی ژل اسید هیالورونیک گیاهی است که بیمارانی که مستعد هایپرپیگمانتاسیون و یا زخم کلوئید هستند نباید این ژل را تزریق نمایند. در ضمن مدت ماندگاری این ژل بین 4 تا 8 ماه می باشد.
  • ژل لب درمالکس: نتایج این ژل بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است و اگر ظاهری ساده و طبیعی خواهانید این ژل که ساخته کره جنوبی است بهترین گزینه می باشد. مدت ماندگاری تا 12 ماه است.
  • ژل لب پرفکتا: ساخت کشور فرانسه می باشد. این ژل برای کانتورینگ و چین و چروک بسیار مناسب است. این ژل بلافاصله بعد از تزریق قابل ماحظه است و هیچ گونه عارضه ای ندارد.
  • ژل لب آلیاکسین: در رفع چین و چروک صورت و گودی زیر چشم بسیار مناسب اما بهترین کاربرد در حجیم نمودن لب هاست. منشاء غیر حیوانی دارد که مدت ماندگاری بین 6 الی 12 ماه دارد.
  • ژل لب رووفیل: ساخت کشور کره جنوبی است که اثر جوانسازی دارد و در پرکنندگی صورت و لب اثربسزایی می بخشد. مدت ماندگاری بین 12 ماه دارد.
  • ژل لب ریوانس: یک فیلر با قیمت مناسب که ساخت کشور کانادا است. مناسب چین و چروک عمیق پوست صورت و برای لب ها تزریق می شود. مدت اثر ماندگاری 12 ماه است.
  • ژل لب روولکسی: برای فرم دهی لب ها و کاهش چین و چروک صورت به کار می رود که خاصیت ویسکوزیته و الاستیسیته ژل روولکس بسیار مناسب برای تزریق لب است. مدت ماندگاری بین 12 الی 18 ماه است.
  • ژل لب زیشل: ساخت کشور کره جنوبی است که منشاء غیر حیوانی دارد که بر پایه اسید هیالورونیک است. تزریق این ژل بدون درد است و متقاضی بلافاصله بعد از نیم ساعت نتایج را مشاهده خواهد نمود.
  • ژل لب بلافیل: برگرفته از گاو و نیز ترکیب پلی متیل متاکریلات می باشد که در درمان آکنه و اسکار بسیار مناسب است. مدت ماندگاری معمولا 5 سال بعد از تزریق می باشد.

باتشکر مدیریت سایت الناز سلطان مرادی بهترین دکتر پوست در ابهر

برچسب ها:

آخرین دیدگاه‌ها

    پرسش و پاسخ تکمیلی

    سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

    0 دیدگاه
    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس سریع